Wany's Kacang Sedap & Produk Meeracle



Wany's Kacang Sedap 
Produk Meeracle


Assalamualaikum. 
Sila save nombor saya nie yer. 


Nama saya Daleelah Zaim.

Hp : 012-2484948


Saya Stokis kacang Wany's Snacks 
& Ejen  Meeracle.

Saya ambil masa sedikit yer.


Saya juga ada mencari Sub Stokis & Ejen 1 MALAYSIA 

untuk kedua2 bisness saya ni.
Saya cari yang betul2 nak buat duit.
#buatsampaijadi
#menjadijadi


Sedikit info :


Kacang keluaran Wany's Snacks 
ada 4 perisa :


1. Kacang Rangup

Kacang dal yg digoreng dengan tepung rahsia.
Rasa sweet bawang & rangup.






2. Kacang Original

Kacang tanah yang digoreng dengan tepung original. Testurnya x keras pun bila makan memang asyik.







3. Kacang Licin

Kacang tanah yang dipangang dengan tepung dan sweet honey. Rupanya mcm kacang botak. Tapi rasanya lain. Lemak-lemak manis.







4. Kacang Pedas

Kacang tanah yang digoreng dengan tepung campuran cili padi. Memang pedas & sedap. Bukan sebarang nie. Ramai peminat walaupun pedas.






Antara 4 perisa tu ada peminat masing-masing.

Sebab tu kena cuba keempat-empat perisa tu.

Kacang Wany's Snacks nie didatangkan didalam botol dengan harga RM10 sebotol. 


Beli 4 botol harga RM38

Berat 240gram sebotol 
kecuali kacang licin 300gram sebotol.




Sila buat tempahan pada 

Daleelah Zaim , Hp : 012-2484948










Sedikit info 
Produk Meeracle :


Cleanser & serum yang dibuat dari bahan organik dan batu permata.

Meeracle untuk mengatasi masalah jerawat, jeragat, kulit kusam, mencerahkan kulit.


Meeracle boleh digunakan untuk lelaki & perempuan.






















Bagi kedua-dua bisnes saya tu, boleh watsap.


Daleelah Zaim , Hp : 012-2484948


Terima kasih kerana meluangkan masa membaca. 🌹🌹🌹

🤲 Semoga kita semua kaya & berjaya didalam bidang masing-masing. In syaa Allah ... Aamiin ... !!!